mandiisweetlife

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 14:32

     

Tja! Jag har fixat mitt rum mobba inte jag vet att det e svin litet men jag har större hos pappa❤️

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 13:39

   

Jag gjorde något random utseende på bloggen ❤️ Och nu e jag änklingen framme 💕

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 13:09

  Jag vet inte men jag älskar dig Ellen du e min bästa syster saknar dig skit mycket Ellen! Du bor i skelleftå det e skit synd😭 saknar dig as mycket! ❤️ Hoppas jag får träffa dig snart! Jag vet hur jobbigt du har haft det! Du e en man verkligen kan lita på! Ellen jag älskar dig älskade syster💕


Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 12:48

Jag läste nyss ens blogg! Hon hade skrivit om hur hennes jul hade varit jag  började typ gråta o bli rädd. Jag ska inte skriva för mycket nu! Ni får lästa själva men asså Gud vad jobbigt! 😔💕 jag tror hon  själv vet vilken jag menar! Även om jag inte känne henne så finns jag för henne!💋 men hon verkar haft det tufft den julen😔stakarn! 


👉 nazgolsliv.bloggplatsen.se 👈 läs

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 12:16

Jag fick en fråga på ipaden nyss! Vettefan hur hon fick tag i min mailadress men skit i! Hon undrade om jag kunde vissa vad jag fick i julklapp och ja det kommer jag ska öppna hos pappa idag👍❤️ Så när jag kommer hem så kommer de en bild!

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 12:10

Jag har skilda föräldrarna ja visst dd e jobbigt men ändå fett chill! de esom e jobbigt de e att åka fram o tillbaka hela tiden men det som e bra de e att man får mycket mera presenter! Så fett chill❤️❄️ ja jag vet lite onördigt att veta men jag har skit trööök! 😱😒

Av Manda Gustavsson - 25 december 2013 10:40

 

Gratis headers på en blogg skit änkelt! Många har undrat! 


Klicka  på inställningar sedan trycker ni på färg & utseende! Sedan kommer ni till redigeringar tycker på toppbild fast de e redan i klickat sedan välj fil! Det e skit änkelt! Väljer vad ni ska ha för bild! Lycka till!😍

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards