mandiisweetlife

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 23:41

Haha det var en sak som jag skickade till Emil! Trodde att det skulle vara skit pinsamt men det var det inte! Elr oj kanske lite men inte mycket!! Det var jue kul! Men nu får ni sova god natt

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 19:13

Mitt 2013 har varit lite upp och ner på det sistone! Det har varit bråk...nätmobbning osv...! Sedan har det varit skit bra också jag har lärt känna skit många genom insta och de e jag riktigt glad över!? Om jag inte hade flyttat hit till Mölndal så skulle jag inte lärt känna dessa underbara personer! Det jag e mest e glad över att jag har träffat på internet (insta) Det är Sara,Ellen och Emil! Jag älskar er! Ellen min syrra du e helt underbar! Sara! Har några vänner som går i din klass och du e sjukt fin! Emil ! Dig e det svårt att beskriva men om man ska beskriva kort så e du helt underbar och en person man kan lita på!? älskar er! Men ja detta året har för det mesta varit bra! Så hejdå. Syns i nästa inlägg ???

[Bild]

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 19:06

Tjena? asså om ni bara visste hur jäkla tråkigt jag har! Vågar inte skriva så mycket till personer tänk så tycker dom att jag e piss jobbig...aja nu har jag laddat ner appen så nu bli det enklare och snabbare att blogga

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 17:22

  Imorgon e det ny år och då ska man vara på bing lotto för att se en kompis dansa elr min styvmammas kompis! Kommer bli fett kul!❤️ Och sedan kl 12 så ska jag Lisa o Emil skypa tro jag vi ska fråga Emil! Det kommer också bli fett kul! Älskar er 2 otroligt mycket! 

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 10:55

godmorgon! Inatt skypade jag med Emil tills jag somnsde med Skype på! Det var jue la lite pinsamt kanske! Så indah ska jag til en pysokolog! Det kommer bli fan piss✌️😬 sedan ska jag vara med lisa! Men det kommer jue bli kul! 

Av Manda Gustavsson - 30 december 2013 01:28

 

Tjena jag skypar och har fan inget att göra! godnatt och sov gott★★★★★ vi har skypar i 4 timmar men det står 2 för att jag råkade lägga på!★★★★

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards