mandiisweetlife

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Talking Angela

Av Manda Gustavsson - 25 februari 2014 17:45

Tjena! Vill bara blogga om dena appen "Talking Angela" som ha blivit utsatt av att blivit hackad!
De e så att de e en gubbe som ha hackat sig in på appen o ja nu sitter han där o kolla på alla som laddar ner appen (JÄKLA PEDDO) såg detta på en Annan blogg! O massa ha pratat om de o ja! Han ser tydligen en o ställer massa personliga frågor som t.ex vad du bor, vilken skola du går på 0, vad du heter, hur många år du är osv...!
Själv tycker jag de e sjukt läskigt! O många i min skola laddar ner appen nu! Pga att de e kul bara för att en gubbe ser en! Men själv kan jag tycka de e lite kul o endå lite läskigt!
Aa juste bär man laddar ner appen så få han även reda på din IP-adress alltså vart du bor o allt! Men e då tror it han skulle resa från England ner till Sverige bara för att ta barn liksom! När han ha flera 1000 andra där han bor liksom!

PEDDO!

 
 
Ingen bild

Jennyfer

27 februari 2014 20:37

Jädrigt läskigt! Min bästis Sanna spela det idag och det var en gubbe och ett rum i ögat 😁😱

Manda Gustavsson

1 mars 2014 07:39

Aa! Sjukt läskigt! 😭

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Gustavsson - 31 maj 2014 23:12


Hej hej hej hej igen! jag ha inte bloggat på miljarder år! Men Jag hade tänkt att börja lite smått igen!...

Av Manda Gustavsson - 13 mars 2014 10:29

Zupp!! Sitter hör med Frans fiffi o Rania o ha svenska! Så jäkla kul! ...

Av Manda Gustavsson - 8 mars 2014 07:46

Godmorgon alla! Idag ska jag till stan! Mamma o Andreas ska lämna in kaffe maskin! -.- O sen ska vi fika! Ska passa på att få in på pinkroom också! Men vet ni I am Not singel Längre! Jag ha hittat min underbara Robin! ...

Av Manda Gustavsson - 7 mars 2014 17:19

Tjena! Nu sitter jag o Lisa o vänster tills Adam ska komma till Freja! Yey! Asså denna dan asså! Den ha varit as bra! :D dör jue! Jag hoppas ni också ha haft en suverän dag! Fulaste bild ever! Haha! ...

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards