mandiisweetlife

Alla inlägg under december 2013

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 23:21

Japp nu e det bara 45 min kvar tills 2014

Kommer sakna detta året! Det har varit ett skit bra år! Kommer aldrig glömma detta året! Som sagt har det varit upp och ner! Men mest upp! :* man har jue fått världens bästa pojkvän!:* älskar dig! Hejdå 2013n sedan har jag fått världens bästa avslutning på detta året! Jag kommer nog blogga mycket under denna kväll! Puss så hörs vi i ett annat inlägg!

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 22:30

Tjena! Jag har precis kommit hem från Bingolotto det var skit kul! Träffade skit roliga människor
Marie
Christer Sjögren
Stefan (tror jag han hette) komiker
Awa ( tro hon stavas så) från x-faktor
Och den bästa adena! Har en bild med hon och mig o även min konstiga skit lillebror!

Det var kul att träffa er!

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 18:02

jag fick en fråga på min ipad nyss om att jag skulle göra "det värsta jag vet". och det ska jag göra nu så kolla...:


När man vaknar tidigt 

när inte man inne sminka sig innan skolan 

nätmobbing 

vänner som år dålig 

När emil mår dåligt

Mina jävla tvångstankar

Reklam (på tv)

att inte emil är här nu!

NO PROV

att jag måste gå till en pysolokog ofta 

att jag gör mycket fel hela tiden 

när vi tjejer bråka i min klass

att jag inte ha insta 

när mobilen måste ladda

glömmer bort lösenordet 

när många obbar mig för mina tvångstankar 


ja där har ni några saker jag har fler men de vill jag inte riktigt skriva här....sorry 

<3 gott nytt år * * * * * *



Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 16:11

Finns bara ett

Vara rädd om mitt hjärta, de har fått många hål detta året!

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 16:08

Faaan att du inte var häär!????

Vilken ska få din nyårs puss?!
Vågar du erkänna?!

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 14:58

det finns bara en männsika som kan få mig att skratta alla andra kan få mig att gråta...

den männskian e helt underbar! andra e bara falska...

han e en man kan lita på ! dom andra ljuger...

han har fått mig att gråta EN gång! de andra få mig att gråta varje dag...

han gör mitt liv mycket bättre! de andra gö bara mitt liv dåligt...

han prata inte skit om mig! de gör alla andra...

han finns i mitt hjärta! de andra finns utanför...


jag prata om mitt liv <3 

 av att jag menar att det bara finns en person i hela världen man prata med allt om utan att han går och säger det till hela världen<3 det kan man inte göra med alla andra då händer det att hela världen e i mot mig sedan! 


jag e ingen fjortiz jag klä mig bara hur jag vill 

jag spelar fan inte känd bara för att jag har gjort en skiva 

jag är ingen bara för att de e många som kommentera att jag e söt på mina bilder (som jag inte e)


jag vet att de e jobbigt att bli näthatad men jag e van! jag vill aldrig få uppmärksamhet som alla andra vill!<3 


jag måste tänka hela tiden! jag gör saker som e fel ganska ofta! jag har tvångstaknkar hela jävla tiden! det e skit jobbigt! det kan betya att jag  e tvungen att göra den saken! att t.ex skolka från gympan ja gör det aldrig med flit! fattar ni nu att jag har tvångtankar! 


jag blir kalad skolkare men det e ina tvångtankar! ja vill inte det! jag vill ha bra betg i gympa också så jag e helt med! <3 


hoppas ni fattar...pössss

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 14:42

JaNåd var det sista dagen på detta året och jag hoppas att ni har haft ett fantastisk år! Själv har jag det! Det har bara varit lire upp och ner nu på slutet men annars har de varit super pösssss

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 13:01

Happy new year My friends! Idag e det nyår! Om några timmar e det 2014 jag hoppas att jag kommer få ett lika bra år som detta året har varit!? om inte så kommer jag sakna detta året!?? Hoppas ni får en bra nyår! ?

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards