mandiisweetlife

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Manda Gustavsson - 25 februari 2014 17:45

Tjena! Vill bara blogga om dena appen "Talking Angela" som ha blivit utsatt av att blivit hackad!
De e så att de e en gubbe som ha hackat sig in på appen o ja nu sitter han där o kolla på alla som laddar ner appen (JÄKLA PEDDO) såg detta på en Annan blogg! O massa ha pratat om de o ja! Han ser tydligen en o ställer massa personliga frågor som t.ex vad du bor, vilken skola du går på 0, vad du heter, hur många år du är osv...!
Själv tycker jag de e sjukt läskigt! O många i min skola laddar ner appen nu! Pga att de e kul bara för att en gubbe ser en! Men själv kan jag tycka de e lite kul o endå lite läskigt!
Aa juste bär man laddar ner appen så få han även reda på din IP-adress alltså vart du bor o allt! Men e då tror it han skulle resa från England ner till Sverige bara för att ta barn liksom! När han ha flera 1000 andra där han bor liksom!

PEDDO!

Av Manda Gustavsson - 25 februari 2014 17:39

Hola!
Kag o en kompis (Rania) ska till Ljungby på påsklovet! Kommer bli fett kul! Vi ska hällsa på den skolan jag gick på innan! O Gud jag längtar otroligt mycket! Kommer bli skit kul! O så ska vi själv klart shoppa (Jag kommer bara shoppa på kiks) aa men de kommer bli otroligt kul! Jag trodde de aldrig när jag kom in i klassen att Rania hade bott i Ljungby! Bli chockad o as glad! Då hade jag någon jag kunde prata med de om! O allt! De va jätte kul!
Men ja på påsklovet! Så ni feån Ljungby (David,Wilma,Maja,Tilda,Conne,Leo) o många flera de e bara att sms om ni vill träffas efter skolan!
Vi kommer ta bussen o vi åker på morgonen! O Gud vad jag längtar!!

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards