mandiisweetlife

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Manda Gustavsson - 13 februari 2014 23:16

Tja idag när jag va hos Lisa satt alla o spelade flappy bird o jag blev så jävla så jag fick range på spletet o kastade min mobil i glödet så att den sprack! -.- tycker de va sjukt bra av mig asså! Men de va jue Kul för att nu kunde jag jue måla i sprickorna! <3 -.-

Av Manda Gustavsson - 13 februari 2014 21:43

De ha varit en otrolig mysig dag idag med kompisarna! För så va jag lite med Jennie sedan gick vi till Lisa o så kom abbe (Miiin bebe) ! Sedan gick abbe o Jennie hem o jag i Lisa gick till mig! En liten stund! Sen gick vi till abbe o var där o vi lyssnade på musik o lite sådant...
Sedan kom Tobbe o då gjorde vi lite Pranks sen gick Lisa hem o jag o abbe o Tobbe va innen hos Albin! Jag o Albin satt bara o kramade varandra o sånt! Menades Tobbe aa vette fan vadan gjorde! Jag älskar min Albin! Han e världens mysigaste! Och nu ligger jag hör hemma i min säng med min vete kudde på magen för att jag ha sjjjjjukt ont i den! O skule fan vilja vara Tobbe nu alvarligtan ska sova över med abbe! Så jäkla lyllo honom!

Av Manda Gustavsson - 13 februari 2014 12:16

Go' morgon! Snart kommer Jennie o Lisa! O aa vad ska vi gö? Vi ska it gö så mycket kanske handla monster till festen! (Dricka) <3
Ha så otroligt tröök! Albin kanske också kommer idag! De hoppas jag min bebe! "RÖR NI DÖR" han e min älskling!

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards