mandiisweetlife

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

gråt elr skratt

Av Manda Gustavsson - 31 december 2013 14:58

det finns bara en männsika som kan få mig att skratta alla andra kan få mig att gråta...

den männskian e helt underbar! andra e bara falska...

han e en man kan lita på ! dom andra ljuger...

han har fått mig att gråta EN gång! de andra få mig att gråta varje dag...

han gör mitt liv mycket bättre! de andra gö bara mitt liv dåligt...

han prata inte skit om mig! de gör alla andra...

han finns i mitt hjärta! de andra finns utanför...


jag prata om mitt liv <3 

 av att jag menar att det bara finns en person i hela världen man prata med allt om utan att han går och säger det till hela världen<3 det kan man inte göra med alla andra då händer det att hela världen e i mot mig sedan! 


jag e ingen fjortiz jag klä mig bara hur jag vill 

jag spelar fan inte känd bara för att jag har gjort en skiva 

jag är ingen bara för att de e många som kommentera att jag e söt på mina bilder (som jag inte e)


jag vet att de e jobbigt att bli näthatad men jag e van! jag vill aldrig få uppmärksamhet som alla andra vill!<3 


jag måste tänka hela tiden! jag gör saker som e fel ganska ofta! jag har tvångstaknkar hela jävla tiden! det e skit jobbigt! det kan betya att jag  e tvungen att göra den saken! att t.ex skolka från gympan ja gör det aldrig med flit! fattar ni nu att jag har tvångtankar! 


jag blir kalad skolkare men det e ina tvångtankar! ja vill inte det! jag vill ha bra betg i gympa också så jag e helt med! <3 


hoppas ni fattar...pössss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Gustavsson - 31 maj 2014 23:12


Hej hej hej hej igen! jag ha inte bloggat på miljarder år! Men Jag hade tänkt att börja lite smått igen!...

Av Manda Gustavsson - 13 mars 2014 10:29

Zupp!! Sitter hör med Frans fiffi o Rania o ha svenska! Så jäkla kul! ...

Av Manda Gustavsson - 8 mars 2014 07:46

Godmorgon alla! Idag ska jag till stan! Mamma o Andreas ska lämna in kaffe maskin! -.- O sen ska vi fika! Ska passa på att få in på pinkroom också! Men vet ni I am Not singel Längre! Jag ha hittat min underbara Robin! ...

Av Manda Gustavsson - 7 mars 2014 17:19

Tjena! Nu sitter jag o Lisa o vänster tills Adam ska komma till Freja! Yey! Asså denna dan asså! Den ha varit as bra! :D dör jue! Jag hoppas ni också ha haft en suverän dag! Fulaste bild ever! Haha! ...

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards