mandiisweetlife

Alla inlägg under december 2013

Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 21:38

 

Ny header på bloggen😍 hoppas ni gilla den 

Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 19:29

 

Jag kommer sakna detta året skit mycket fast ändå inte! Detta året har varit jätte kul jag har fått lära känna nya vänner ! Via instagram helt sjukt! Det bästa meddelat året e vännerna 😘! Eller mycket bätrre min pojkvän! det jag inte kommer sakna med detta året som jag har haft i 3 o ett halvt år nu! Bara massa skit! Löngner,mobbning,allt! jag vet att många undrar ni varför skit! Det kommer i ett annat inlägg jag skiter i det över huvudtaget om det kommer på internet! Skit i!😘

Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 17:52

              Det kommer mera bilder imorgon 😘❤️😍💋 tror jag! 


Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 17:28

Japp snart nytt år! Detta året har varit rörigt som in i! Det har varit mycket blandat dåligt o bra!😍😳 det bästa e att jag har lärt känna massa nya personer det har vit så jä****A kul!! Genom insagram! Ska säga dessa underbara personer: Emil Mellbin, Yasmine,Adam,Adam,David,Ellen,Sara, Leo,conne! Jag har haft det jätte bra med dessa personer! 😘❤️ Ellen du e min syster! Även o. Du nu bor i skelleftå så e du helt jäkla underbar älskar dig min älskade syster!😍 saknar dig med😭 Och föra året i höstats började jag på bosgårdskolan ! Alla ni har varit jätte snälla och skit gulliga mot mig! Tack för att ni har stöttat mig hela tiden! Tack tack tack!😍


Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 17:03

Då har jag öppnat mina paket! jätte fina saker! 😍 så nu ska vi fika och lite sådant! Ville bah säga att jag har haft en skit bra jul!❤️ Puss på er alla 

Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 15:51

I denna bloggen tror jag inte de kommer bli så mycket bilder! för att jag skriver från ipaden och de e mycket med att ladda upp en bild då! Men imorgin när jag kommer till pappa så kan jag gå in på datorn å då kommer det nog fler bilder vet inte😍😘❤️

Av Manda Gustavsson - 24 december 2013 15:45

 


jag och min kompis felicia eller som man måste kalla henne fiffi har gjort en singel (skiva med en låt)❤️ Och vi ska snart göra en musik video till den! Jag kommer självklart säga till när den e klar!❤️ Så håll utkik efter den på youtube! Den kommer nog heter this is love vi vet inte riktigt en!❤️🎶 men jag hoppas ni kommer gilla låten🎶📀

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards