mandiisweetlife

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Manda Gustavsson - 3 januari 2014 15:28

Om ni bah visste hur jävla mycket jag älskar honom! Han e ingen vanligt 02 utan en med bra själv förtroende och underbar! Han ställer alltid upp för en! Varje gång jag e ledsen hjälper det och bah kolla på han! Hanns leende dödar! Just nu när jag sitter och skriver detta gråter jag nästan! Han e en person som hjälper en i alla lägen! Om man e ledsen t.ex Jag har bärettat ut alla mina problem till han det hjälper alltid! Man kan lita på han! Vi bor inte nära varannan och vi går inte på samma skola! Klart de e skit synd! Jag saknar honom i varje minut! Jag blir bara mer o mer kär i honom vid varje sekund! Om inte jag visste att en annan person gick på hockey och jag inte skulle komma på deras träningar elr matcher! Skulle jag aldrig träffat denna underbara personen! När jag såg han efter en träning en dag så...svimmade jag nästan! Det var så att min kompis sms han och sa att vi satt utanför! När jag Hörde hans och en annans röst! Mm då höll jag på att dö! Jag sprang elr gick snabbt i alla fall! Jag gick ut från is hallen! Och väntade på min kompis som var där inne och skämde ut mig lite! När han och hans kompis kom ut! Jag kollade inte på honom jag hörde bara hanns underbara röst prata! Jag skakade av hur nervös jag va! Det jag tänkte va "om jag kolla upp nu kommer jag dö" till slut kollade jag upp och tänkte "fyfan vad snygg"! Då blev jag bah mer o mer kär i honom! Han e helt underbar! Även om jag och han bråkade lite innan så var jag fortfarande skit kär i honom! Jag kommer aldrig släppa honom! LOVAR DIG!!!. Han kan lita på mig hoppas jag det e inte många som kan det! <3 :* om inte han fanns skulle jag dö! Jag kan inte lita på min familj elr mina vänner bara honom! BARA! Jag längtar tills jag träffa honom på riktigt! Typ antingen nästa vecka elr veckan där på!!! Ja nu vet ni hur jäkla mycket han betyder för mig! Jag har varit ganska nervös för att det ska hände mig och han något! Men neeeej! Det får de inte! Pöss på dig! Och pöss på er! Hejdå! <3<3<3

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards