mandiisweetlife

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Manda Gustavsson - 5 januari 2014 16:55

Oskar vi har absolut absolut inte känt varandra länge! Vi blev kompisar när jag blev ihop med Emil och nu e du min bror (bästis)! Du e rolig snäll söt! Och skit bra på hockey! Man kan lita på dig och det vet du! Jag vill inte att Emil bli arg nu men aja! Jag älskar dig bror( från en annan liv moder)! Och jag hoppas du fattar att du fatta att du betyder skit mycket för mig! Jag vet inte vad jag ska skriva men du e en skit bra bästis jag kommer alltid kunna lita på dig! Och jag kommer alltid kunna ställa upp för dig! Pöss bror <3<3 :*

Av Manda Gustavsson - 5 januari 2014 16:49

Sorry att jag inte ha bloggat idag det blir ganska dåliga uppdateringar nu men de e för att jag har mycket art göra och de ganska mycket problem just nu! Men jag hoppas ni fattar!

Och just nu e jag med Lisa! De e jue kul! Men haha jag vet inte vad jag ska skriva! Skit i jag e i alla fall med Lisa nu!

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards