mandiisweetlife

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Manda Gustavsson - 23 januari 2014 23:00

Mitt liv kan gå upp o ner! Ena timmen e jag as glad andra not so mutch! Som nu jävligt glad! Haha kanske inte "jävligt" mest jätte glad! Men asså de e bara så! Snart kommer jag nog bli skit sur och slå mig själv men aja! Mitt liv gå upp o ner! I bland ha jag de bra i bland inte alls! I skolan kan jag va glad bara om de e något roligt som händer! Men oftast e det bara bråk i vå skola så de e it så kul! Men endå! Snart ett nytt par har i världen! Fiffi om Emil! Omg! Tänk så bli det (kärlek)! Asså de kommer bli jätte kul! Men asså mitt liv de e inte bara en rak strecka utan den gå upp o ner hela tiden! Aa lite jobbigt kanske! Idag har de varit en skit bra dag! Man har jue fått vara med sina älskade vänner o sin pojkvän! <3 älskar er!

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards