mandiisweetlife

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Om mobbning säger man inte men...om...kanske

Av Manda Gustavsson - 13 januari 2014 21:53

Föd mig e mobbning en oretvis behandling! Absolut ingen ska behandlas på någon oretvist sätt! På FB eller insta! En tjej med 10 följare ska inte bli mobbad och ta livet av som bah för sina följare! En tjej med 180K ska inte bli behandlad rättvist! Bah för att hon ha många följare! Det jag försöker säga e att alla ska bli behandlad på samma sätt osv sätt hur jävla många följare man har på insta! Spela roll om de Hollywood fruarna!
Det viktigaste e att barna må bra! Och skit i hur jävla många följare man ha på insta! En dag kanske ni bli utsatta för mobbning! Då kommer it ni att de e så snälla eller hur?! Jag har själv blivit utsatt för det och nu går jag till en psykolog! Men tänk bara på vad ni skriver! I min klass bråkar vi jätte mycket! Min fröken brukar säga till mig att "man kan skriva vad som hällst på internet men när man väll möts skulle man it våga säga de man skrev" fan vad skönt de skulle vara så att man bah kunde ställa sig fram för en person omchecka bah säga allt man hade och säga till just den personen!
Men tveka aldrig och säg det!
Bli bara dåliga tankar sen...
Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Gustavsson - 31 maj 2014 23:12


Hej hej hej hej igen! jag ha inte bloggat på miljarder år! Men Jag hade tänkt att börja lite smått igen!...

Av Manda Gustavsson - 13 mars 2014 10:29

Zupp!! Sitter hör med Frans fiffi o Rania o ha svenska! Så jäkla kul! ...

Av Manda Gustavsson - 8 mars 2014 07:46

Godmorgon alla! Idag ska jag till stan! Mamma o Andreas ska lämna in kaffe maskin! -.- O sen ska vi fika! Ska passa på att få in på pinkroom också! Men vet ni I am Not singel Längre! Jag ha hittat min underbara Robin! ...

Av Manda Gustavsson - 7 mars 2014 17:19

Tjena! Nu sitter jag o Lisa o vänster tills Adam ska komma till Freja! Yey! Asså denna dan asså! Den ha varit as bra! :D dör jue! Jag hoppas ni också ha haft en suverän dag! Fulaste bild ever! Haha! ...

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards