mandiisweetlife

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Älska dig pappa! :(

Av Manda Gustavsson - 21 januari 2014 18:31

Det var 3 år sedan min mamma o min pappa skildes! Jag träffar knappas min pappa längre! Typ varannan helg! Elr knappas de! Aa ganska sällan! Pappa jobba nere i Skåne o Stocholm oftast! De känns jobbigt! De betyder att han knappas svara när man ringer :( många kanske tycker de e mesigt att skriva om sin pappa liksom! Men han e den bästa i mitt liv de e fan min pappa! O de e så jävla jobbigt! När jag väll träffa honom ska vi börja bråka! Han gö allt för att ja o min lillebror ska må bra när vi e hos han! Men jag känner mig så jävla otacksam! Asså jag skämmas hur jag bete mig när jag e med han! De bråken börja typ alltid med att ja inte lyssna på honom! Fyfan vad jag va dum i söndags! Ja o min "kompis" skulle på en hockey match och så hade jag fått pengar o allt och han hade kört oss dit! Sedan sa vi en tid aa halv 12 så kom han halv 12 och så lyssnade jag kr på honom för att jag ville träffa Oskar! Jag mådde skit efter det! :(
Så ni som e mina kompisar och min pappa kör oss någon stans till t.ex hockey match/träning! Och han säger att jag ska komma ut! Så kommer jag lyssnar på honom om inte ni gö det få ni ta e hem på något annat sätt! Men jag mådde så jävla dåligt! Men min pappa betyder allt för mig! Visst min mamma också men henne träffar jag fan hela tiden! Och de typ bara min pappa som respektera min adhd! Hejdå!! Och en sista gång! MIN PAPPA BETYDER ALLT!

 
 
Garlipop

Garlipop

21 januari 2014 19:13

Superfin blogg!

http://www.garlipop.bloggplatsen.se

Manda Gustavsson

21 januari 2014 19:25

Tack så jätte mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Gustavsson - 31 maj 2014 23:12


Hej hej hej hej igen! jag ha inte bloggat på miljarder år! Men Jag hade tänkt att börja lite smått igen!...

Av Manda Gustavsson - 13 mars 2014 10:29

Zupp!! Sitter hör med Frans fiffi o Rania o ha svenska! Så jäkla kul! ...

Av Manda Gustavsson - 8 mars 2014 07:46

Godmorgon alla! Idag ska jag till stan! Mamma o Andreas ska lämna in kaffe maskin! -.- O sen ska vi fika! Ska passa på att få in på pinkroom också! Men vet ni I am Not singel Längre! Jag ha hittat min underbara Robin! ...

Av Manda Gustavsson - 7 mars 2014 17:19

Tjena! Nu sitter jag o Lisa o vänster tills Adam ska komma till Freja! Yey! Asså denna dan asså! Den ha varit as bra! :D dör jue! Jag hoppas ni också ha haft en suverän dag! Fulaste bild ever! Haha! ...

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards