mandiisweetlife

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Min adhd= arg lätt!

Av Manda Gustavsson - 22 januari 2014 17:48

Många undra varför jag få dump utbrott och varför jag blir så jävla irriterad på små saker! De e för min adhd! Jag tro inte ni vet vad adhd gå ut på ni som skriver att jag e så jävla taskig när jag bli arg och slå er! Visst de e taskigt att slå elr kasta saker på en men asså adhd liksom de e svårt att bäretta! Men man blir lätt arg och irriterad på saker som går fel! Elr om någon säger något taskigt till en! Som en gång jag blev arg för en liten sak och jag ahdes ATG till den personen innan att jag hade adhd och då typ blev han arg på mig bara för att jag blev arg på han och skrev typ att han va dum i huvudet! MSN asså jag menar jue inget jag säger! De e bara att jag it kan styra över min kropp själv när jag blir arg! De e typ som om att sommna in och ha någon som styr över en hela tiden! As jobbigt! Och damp utbrott får jag för att jag har damp! Asså it agrodamp utan typ dampar för vad som helt! Att jag kan t.ex börja skratta för inget och springa runt! Och haha aa dampa mig! Men de e jue också jobbigt men inte Lika jobbigt som adhd! jag blir väll retad i bland av att jag dampar ocH sånt att jag blir dampade osv! Men de jag hatar allra mest de e att bli retad för min adhd! Så jävla fkn osjysst! Ja bara så ni veT! Vrf jag blir så jävla arg! Så e det för aa min adhD! Om ni skulle veta så e det ganska jobbigt. Men hoppas ni fattar! Jag skriver it detta för att tycka synd om mig själv utan att NI ska fatta att de e jobbigt. Men Pöss! Och de jag säger e it sant! ❤️❤️❤️❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Gustavsson - 31 maj 2014 23:12


Hej hej hej hej igen! jag ha inte bloggat på miljarder år! Men Jag hade tänkt att börja lite smått igen!...

Av Manda Gustavsson - 13 mars 2014 10:29

Zupp!! Sitter hör med Frans fiffi o Rania o ha svenska! Så jäkla kul! ...

Av Manda Gustavsson - 8 mars 2014 07:46

Godmorgon alla! Idag ska jag till stan! Mamma o Andreas ska lämna in kaffe maskin! -.- O sen ska vi fika! Ska passa på att få in på pinkroom också! Men vet ni I am Not singel Längre! Jag ha hittat min underbara Robin! ...

Av Manda Gustavsson - 7 mars 2014 17:19

Tjena! Nu sitter jag o Lisa o vänster tills Adam ska komma till Freja! Yey! Asså denna dan asså! Den ha varit as bra! :D dör jue! Jag hoppas ni också ha haft en suverän dag! Fulaste bild ever! Haha! ...

Presentation


Hej alla mina roliga läsare! I denna bloggen kommer jag blogga om exakt allt möjligt från stora saker till små inlägg! 💕 om mitt konstiga ibland roliga liv! 💕😒 Kommer försöka blogg ofta! Men oftast bli det små inlägg! Tveka aldrig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards